17 July 2010

liku liku kehidupan ,,,,,,,,,


kenapa ek bile spm dah nk dekat mcm2 dugaan aku kn harungi bersama
si dia .....
erm ramai yang cuba halng hubungan kami berdua ...
walaupun keluarga aku dah merestui nya ...
tp aku cb perthan kan hubungan kami .....
di sekolah aku sekadar melihat muka nya shaja x pernah berjumpa ...
hubungan kami sekadar hanja sms yg bernilai rm 0.01(persms).....
erm aku meluahkan segala msalah sgala rindu ku padanya hanya di sms......
bg ku walaupun dugaan itu timbul aku akan cuba harungi brsama si dia ...
percubaan dan spm semakin hampir hati ku berasa sungguh takut ...
aku akan cuba fokuskan pada pepriksaan yanga akn datang ...
semenjak aku pulang dari kem motivasi yang diajurkan oleh poloteknik premier johor bahru aku byk berubah .....
aku bru tahu aper itu erti pershabatan yg sebernar ...
walau susah senag bersama...
.aku harap aku dpat kuputusan yg cemerlang dlm spm agar aku dpat mencpai cita2 aku ....dan dapat megembirakan kedua ibu bapa aku ....
aku tahu dia akan bahagia bila aku berjaya .....

No comments: