05 November 2010

b"day sya paling indah

hadiah pemberian tersyg :afifi                              hadiah pemberian :dya,ain,wani n mat pet

tarikh yg aku nantikan dalam tahun ni iaitu 30/10/2010.. erm tarikh nie bday aku .. waktu tarikh ini aku kat hospital batu pahat arwah nenek aku sakit .. aku ingat bday aku x disambut sbb aku kat hospital jerkan ,,, erm tp ada lah seorang lelaki yang aku syg sgt wat kejutan kat aku .. aku pun x tau di leh smpai wat mcm 2 aq cter ea aper tterjadi ... dia pun berkomplot ngan akak aku .. ha mcm nie cter nya ,,,, ms tu aq tgk tv kat stu ruangan di hspital tu pastu tepat kul 12mlm akak aku ajak g kereta ambil brg pastu aku teman lah dia tiba2 aduhai budah yg bernama afifi tu muncul dpn mata aku ... fuh !!!! hanya Allah jer yg tahu bertapa teruja nya aku waktu tu .......dia dtg ngn kawan dia mat pet [hilmi]erm pastu dia ajak lah aku pusing2 kat hospital 2 ...aku pun follow jelah sbb kesian dia dah dtgkan ...aku duduk lah kat stu tempat tu ...dia g jumpa member dia ,,,pastu dia bwak plak aq kat satu pondok tu terperanjat aq bila member dia bawak kek ...kek tu mmg cntek ..erm dia pun nyanyikan aku lagu


ALLAH SELAMATKAN KAMU....
ALLAH SELAMATKAN KAMU....
ALLAH SELAMATKAN KAMU NAZIHAH..

ALLAH SELAMATKAN KAMU..



yg aku geram tu dia letak cikit kek kat muka aku ..hehe tp swet lah waktu tu....
terharu sungguh aku 1st time bday aku disambut mcm tu ....erm fuh tarik nafas lega aku ...erm dia pun bg aku hadiah ..tq ea abg ,,,aku akan jaga hadiah tu elok2 ...tak lupa juga kpd member aq yg wish kat aku n ibu aku yg tercinta .....


p/s: tq cgt2 k dear ,hney cyg dear

No comments: