28 December 2010

dah berubah


erm mcm sedih plk rasa bile dia berubah ... 
tp betul ker dia berubah ...
erm ker hnya perasaan aku jer ...
knp ek aku  ni slalu rasa dia dah berubah ... 
aku nak dia yg mcm dulu ,,,aku syg dia ..
.nak buat dia hapy k dgn kehadiran aku buat dia x rasa bhagia ,,,
erm per aq nk wat ek ,,
bg seprti dulu sentiasa tersenyum .
.n buat aku tergelak .
.kdg aku rasa mcm tu hapy jer ... tp bila dia x hapy alu pun turut x hapy ,,
aku nk jadi yg trebaik untuk dia ,,
tp aku tak tau lah aper yg aku buar sumer nie buat dia hapy or membosankan dia ...
. mungkin aktiviti mcj n col selalu membosankan dia ..
.if sumer tu membosnakan dia aku x kesah aku follow je yg penting dia hepy ....
aku syg dia sgt2 nak dia sentiasa tersenyum ...mybe dia ada masalah tersendiri 
x perlah aku cuba buat yg terbaik untuk dia n 
jadi seorang perempuan yg sentiasa phm dia...
dia terbaik dlm idup aku ....
terim kasih untuk aper yg awak bg selama nie ..
.sy syg awak sgt2 ...
x mau kusut2 yer bila awak kusut saya pun turt jadi kusut ...

p/s: jg kesihatan awak yer...

No comments: