13 December 2010

eh gonjol lah ko..


erm peh are nie mmg panas ati btul loh ..
dah bper are aku nk topup tp x topup jgk ..
g wat muka x mlu n x berslah tekan *100#..
nk g berhutang hahha..
erm sbb mlz kuar punya pasl haha...
hujan kat luar pun renyai2 ..
aku ngan smgat nyer g kuar jerlah sbb tgk kdit pun tinggal 0.01 sen ...
peh mmg smgat huhuhu..
em g lah kedai ngn adik aku ..
aku mlz nk turun dr moto so swuh adik aku lah yg turun ..
aku pun bg dia duit n no yg aku swuh topup kan ..
pas dah bli topup g umah makcik aku ambil brg jap ...
pastu blik umah terus ..
lupa nk check pon ada topup k x..
pastu tgk2 topup x msk ag ..
peh angin seh rasa ngan org kedai tu dah ar slalu wat hal...
erm pastu akak aku plak nk slah kan aku ..
dah aku panas ag diapanskan ag aduh ..
biasalah anak kedua keras kepala hahhaha..
erm mlz nk g semula tgk ..
terus masuk bilik wat x tau jer,,
erm akak aku jgk yg g tgk kat kedai tu sbb aper tak masuk ..
pastu ada ker patut uncle tu x masukan sbb dia blik kan duit slah ..
aku bg RM 50 dia balikanRM 46 ..
aku topup 15 jer ,,
x ker bongok tu nama nyer ,,
mmg geram btul ar ....
aku pun sgal x tgk bper dia bg duit blik tu ..
mmg sng btul kena tipu hahhaha,,,
ziha ziha ,,,aperlah nk jadi ngn ko nie .
pasnie ingat2 ea tgk dlu sblum blik t x ad ar nk ngamuk ngamuk 
sumer org nk kn marah hhahha...

No comments: