10 December 2010

nak kura-kura dapat ikan

ini namanya FIZI

hahha yg nie byak mkn ...


nie namanya ZIFI


ikan oh ikan ..
oklah tu dpat ikan ..
are tu g jln kat giant plentong ,,
aku mmg nk bli kura-kura tp kan daya ada sbb yg membuatkan aku x leh beli ..
erm comel sgt kura-kura tu mcm afifi huhuhu..
tp xpelah t lau ada rezeki bli lah kan kan kan ..
erm sbb aku mmg nk sgt bela bnda tu ..
sbb dia comel ..
wlaupun aku minat katak ..
xkn nk bela katak kang jadi putera katak plak ,,
dah afifi melepas ohhhh tidak sy x kn lepaskan dia hahha..
td g jln2 nk bli kura-kura ,,
tp apa kn daya tauke kedai tu kata 'KULA-KULA HABIS'
erm dgn hampa aku kata xperlah..
aku pun pusing lah kat kedai tu tgk2 aper yg ada ,,
erm aku nmpak katak ..
mula-mula nk beli ..
tp eeeeeeeeeeeeee geli ar nk bela hahhaa..
weck !!!!!
erm aku smbg pusing ag nmpak lah ikan ..
hhaha..
comel jgk ..
ikan tu laga ..
aku pun beli lah 2 ekor wat sedap kan ahati nk beli kura-kura  x ada kan ..
erm harga pun tak mahal ..
comel pun comel ..
aku pun x tau npe tah skrg nie minat plak nak bela binatg ..
nper lah x ada niat nk bela monyet ker , harimau k hhaha,,
ok gak leh jadi kawan ,,,
tp aper2 pun bak kata afifi tadah tangan n say alhamdulilah ..
ikan tu pun dah ada nama  FIZI N ZIFI huhuhu..
comel x nma ty mcm tuanya ,
hhaha...
ok lala;;a;a
x ada per nk ckp ..
dada didi dudu ..


No comments: