07 December 2010

saper kalah belanja coklat sper menang belanja makan.....set2




malam yg penuh dgn kebahagiaan ,,,diselangi dengan tawa riang dari yg tersyg ...
huhuhu mmg happy sgt2 smpai x terkata dah ....
smpai sekarg tak tersenyum ....
tapi walaupun aku kalah x perlah hahha,,,
yg penting bahagia ..
ceh2 nk kalis plak ..
padahal kalu boleh nk ttp muka malu ...
masa borak2 dlm phone pasangan bahagia ni huuhu mmg ngah bahagia ( perasan terselah )..
erm kt bdua ada nk menentukan sper pmneng mlm nie huhu..
ternyata aku kalah ,,,
TIDAK !!! pertandingan yg dijalankan ialah erm teka teki n pantun..
erm jumalah yg dikumpulkan 2-1 haha aku 1 pipi 2...
hahhahhah..erm stu pertandingan dirahsiakan jeng2 haha....
save2 lah sper yg tahu ,,,
soalan teka teki mmg membuatkan aku tergelak besar lah ...hhahhahahaa...
erm soalan yg diberikan kpd aku ...
1. masuk 3 segi ,keluar gulung- gulung huhuhu,,
alah sng jer tu hahha..
dgn yakin aku jawap seluar dalam ...
erm akhirnya btul jgk hahha,,, 
aku bg dia solan plak erm cecair aper kalu dpnaskan ia jadi beku,,
aku tak bpe ykin ngn soalan 2 
tu tp mmg betul soalan 2,,
haah aku mmg grm ngan dia eee mcm nk cubit2 hahha ada dia reject teka teki aku tu mmg nk kena dak nie ..
hahha dah lah pnat ktawa pastu ada iklan lak nk g buang air ,,huhuhu x mlu ,,,,
pastu dah lah pnat ktawa borak2 plak lah mlepaskan rindu sumer ,,,hahha tp mmg bahagia gler mlm nie...
arap pasnie aku dpat kegembiraan mcm nie lg ...=] ....
erm nmpakanya kn blnja coklat lah nie ea ..
hhaha..ok lah tu dr kn blnja makan an ana a,,
k lah smpai sini jer masa tu bersahur hahha...

ilysm ...=D




p/s :kpada dak yg col saya mlm nie x mau bosan2 ag tau ..,,,,klu bsn carik sy di sini hahaaa

No comments: