05 December 2010

gelagat kamu yang comel




ilysm dear ...

hyep ..

dear pokok ,honey bunga..
dear laut,hney pantai...
dear chanel,hney tv ...

hahahah lawak
mizz u so much ...bile mau ketemu nie ..hek2 ..
panggilan mula abg dtukarnya dear hahha,,
tp bez mnja2 gtulorh ..
cty yg membosankan lah tp mlm nie mlm yg paling bahgia wat saya..
huhuhu....
sbb sy dapat knakan dak tu puas2 hhhhhuhuhu..
YES SAYA MENANG !!!!,,
agk2 leh g peringkat mana ek?...
hahha kg pun oklah,,,erm hyep dear t jgn lupa bg hadiah kat hney ..hahha .
.hney dah mnag nie...
bg hadiah yg bez2 au hhaha..
erm agk2 nk bg aper ek dear?..
erm mlm nie mmg indah smpai x leh tido
asyik ketawa jer dr mcj dr kul 9 lebih smapai gayutjap kul 1 hahha asyik katwa jer ,,
aduyai pasnie mkin chubby lah pp aq ,
erm aper2 pun thanz dear wat hney happy
cgt2 n dgr ketawa kuda hahha,,
dear nk bawk hney g zoo tgk kudakan mlum ar hney x tau kuda mcm ner hahha,,,PEH AYAT PERLI TU..
haha smpai ulis blog nei pun tesyum swg2,,
hahah mcm x betul plak aku nie ,,,to : mat ngantuk hhaha mmg lah awak nie slalu sgt klah biler pasal tido dgn sy ,,hhah
{AYAT BELAGAK}
..
ape2 pun erm cikgu x pndai ngntuk nk wish gud mwnink kat dk ngntuk hahha..mwnink ,,,=]
weck... awk tu myebabkan sy geram ..tgu dan lihat



p/s:
ble ag nk wat ujian kuKurikulum 1 {BAHASA JAWE}..HAHA
nk besedia dr skrg nie
 

mood sy happy sgt2....=]

1 comment: