05 December 2010

tak nak lagi !!!


kenangan yg x boleh dilupakan 1/12/2010 lama dah aku x gaduh ngn member aq swgnie ..huhu ayu ...erm sedih ble dikenang semula ..erm aku gaduh ngn dia sbb kecik jer tp smpai x bertegur ,,,aduyai mcm budak2 budak lah aku nie ,,ayu nie lah kawan aku yg pling lama aku kawan kat sk smv tu ,,,susah senag aku ngn dia ,,,erm sumer rahsia dikongsikan bersama,,,,erm ayu aku minx maaf f klu dah wat ko mcm tu aku terlalu ikitkan hati aku kot ,,,erm biasa lah ko kn slalu ckp manusia leh brubah ,,,erm trus aku brubah hahha ambil ko jajan ,,,erm yg pasl ko ada maslah mlm kiter gaduh 2aku x tlg tu aku minx maaf ,,,,fuh ego tingi betul aku nie ...adyuai smpai ble nk jd cm ner ,,,aku x pnah mcm nie ...em pasnie kiter bis kn masa bsamak ,,,aku syg ko sgt2 dunia akhirat aku arap persahabatan kiter kekal smpai biler2 ....jgn lupakan aku tau ,,,arap ko bahagia ngan ayen ,,


p/s : ayu jg ayen elok2 hahha



luv u forever

No comments: