25 February 2011

sekolah



salam semua.
moga baik2 sahaja.
aku nk kongsi cerita.kalau sudi baca ,baca lah.haha.
masa are rabu are tu 23/2 aku g sekolah lama aku tujuan aku g sekolah lama aku tu nak g anta makanan kat kawan aku.
sebab are tu ada koko so dia mlz nk balik aku tolong lah dia nta mkanan.aku beli jer makanan tu.x sempat nk masak haha.
so aku tunggu lah dia kat depan pintu pagar dia ckp ngn aku anta makanan kul 2.aku punya takut lmbat cepat2 aku g tepat kul 2 aku terus terpacak kat depan pintu pagar tu haha.
are dah lah mmg pans gler.mmg nyirap jer aku tunggu lama gak lah sebb dak2 sekolah kn solat .
tgk suasana blik sek rindu plak suasana sek dulu kat sekolah situ.
dah tunggu ,tunggu tiber2 member aku kta koko x ada perh aku diam jer lah.pastu ingtkan nk blik terus pastu dia swuh aku anta dia blik dah dia tunggu tepi jln pegang helmet nk tak nak anta jugak.huhu.
bleh kata jauh gak lah umah dia.aku pun kesian tgk dia bpeluh peluh haha.erm pastu dia kata yok ar mkn abc dulu sebelum balik.aku pun follow jerlah.sbb bukan ada wata per2 pun kat rumah.bez jgk mkn abc ngn dia lepak2 jarp.haha.dia blnja kn mmg lah sedap.
haha pastu aku terus lah g anta dia sbb dia ckp dia rasa nk demam.aku cpt2 anta dia.tp mcm siot moto aku wat hal tayar nya tu.tp aku lenjan j balik.aku swuh ayah aku betul dia x nk sbb dia msty x bg aku kuar sbb dia tau aku nie mmg kaki jaln haha.mlm tu kawan aku telepon ckp dia demam.hahaha.aku x buat smpai dia demam.bg mkn abc semua tu .yg penting aku mmg rindu zaman sek.





p/s:wat kawan saya tu.jgn lupa mkn ubat.hahaha 


No comments: