08 February 2011

unly u


bile tgk pic kat atas tu teringat pulak masa jumpa tu .
erm lama ny a x jumpa dia...dah masuk sebulan x njumpa..mmg rindu sgt2 ...
berhubung pun hnya waktu mlm jer mklum lah ..
dia bz an keje aq kne pham an ..
tp klu dia x keje pun di susah jgk nk cntc aq.knp ek ? 
adakan dia dah dah bsn ngn aku ..tp aki x pnah bsn ngn dia ,
,n syg aku kat dia x pnah berkurg asik bertmabh jer...
aku jauh ngn dia tp masih stu negeri ..
aper yg pnting skrg aku kn pcya dia , 
phm dia, n setia kat dia...untuk bg hubungan aku berkekalan..
biler nk jumpa da jer hlangan nya ..knp lah ek .
tp walaupun bajauhan sayg mkin bertambah sbb rindu are2 brtmbah ...
hnya org yg bercinta jarak jauh j dapat merasai btepa hbatnya rindu ..
hek2 ayat agak poyo ....
aku bdoa sgt2 agar hubungan aku dan dia berkekalan smpai akhir hayat ..
insyaallah

No comments: