10 April 2011

saya bekerja

boss saya dan geng sekepala
all best trading tempat saya bekerja

tempat saya bekerja
salam semua.meh lah santai2 membaca sambil minum teh tanpa gula.he3.are nie dah 4 are aku bekrja kat kedai topup.agak penat tp meng seronok.fuh.mlayan kerenah pelanggan,aku kerja pun tmbah duitg poket biler nk g blaja nanty mklumlah nk ringgan kn beban ibu ngn ayah.gaji bole lah buat tampung diri cikit.hem mula keje kul 10.00 pagi balik 9.30 malam.hem mlm tu blik tp x aper he3.ada org teman sya blik are2.hari ni e lg mnyeronokn mandi ujan ngn dia,ngee.basah kuyup dibuatnya.he3.sweet sgt.haha.hem aku cuti setiap are isnin.buat masa nie aku rasa seronok sebb ada kawan kerja aku yg mmg sekepala.he3.mmg pngalamn yg agak best walaupun baru beberapa hari.hope dapat kekal kerja lama.pasnie nk smbung blaja.kepada dila n miera awk bdua mmg enjoy.boss saya mmg sporting.kami dah macm family.

boss (john) melayan pelanggan




No comments: