07 September 2011

kongsi sikit


1. apa yang  penting dalam hidup saya ??
*ibu bapa,keluarga,kawan dan bf :)

2.berapa banyak dah habiskan duit ibu ayah??
*jap kira guna kalkulator,alamak x dpat jawapan byk sgt haha.

3. dimana tempat saya  nak melangsungkan perkahwinan  dan tema perkahwinan korang nanti??
*hotel 5 bintang haha.angan2,tema palk tema alala klasik gtu.

4. adakah sedang  sibuk bercinte??
*wah soalan cepur emas.terlebih sibuk nie.

5. berape lame saya  akan mencintai kekasih saya??
*selagi ade hayat saya.selagi nyawa ada he3

6. dimanakah saya  selalu jumpe kekasih saya??
*banyak tempat nie.umah saya ,umah dia,pntai,kedai makan.bayak lagi dah nama are2 jumpa haha.

7. novel/buku/majalah terakhir yang saya beli??
*remaja

8. apakah nama penuh saya..
*Nur Nazihah binti abd nasir.(comel kan nama nie mcm orgnya.haha)

9. antara ibu dengan ayah ,mana lg syg  ??
*ibu dengan ayah x ada jawapan pilihan ,

10. namekan orang yg betol2 saya nak jumpe??
*kawan2 lama saya yg di smvk 

11. adakah saya basuh bju sendiri??
*mesin basuh yg basuh kn + dobi

12. dimanakah tempat sya  btol2 nak pegi??
*genting highland walaupun dah pnh pegi 

13. pilih salah satu, peluk atau cium..
*dua2 saya nk he3.

14. beritahu bila bosan saya suka buat aper?
*kacau bf saya.

15. 5 bende yang saya sayang sangat dalam hidup sya?
*jam yg dah pkai bertahun tahun
*gelang kaki aku sebb tanda pershabatan
*gelang tangan aku.hem2.rahsia..
*hnpon c3 aq.
*kemeja couple kui2

16. 5 lagu yang saya suke?
*entah lagu x berpa layan x minat 

17. bila tarikh lahir saya dan ksaya sambut birthday kat mane tahun lepas??
*30/10/1993. aku dah tua.smbut dekat hospital batu pahat suprise party dr someone thank.arap taun nie lg best he3


No comments: