27 September 2011

sunyi

hye kawan2 yang comel belaka.are nie mood aq x baper best lah .
meh lah dengar luahan aty aku cikit ,xnk dengar dah.weck.hahahaa.
nyenyak nya tido are nie.hari pulak sempoi 2 jerp.men golek2 atas katil .excited gle tunggu mct dr boyfriend aku,he3.mct masuk ingt kan dr pakwe aku rupanya dr digi.hampeh.mals nk melayan.smabung tido ag ad bunyi mct ag .herm mst dr bf aq.excited bukak tp alangkah sedihnya bila baca mct tu .


waaaa.menagis x berlagu aku.b aku dah nak pergi tinggal kan aku kat sini.herm sedih giler sunyi lah aku pasnie x ada sper nk teman aku lah,herm xperlah k0 g sana bukan untuk aper2 kan tp untuk bekerja x perlah kan sekejap jer,wah buat sedapkan haty sendiri.apa2 pun b hney tetap tunggu kepulangan b .b kata nak g sebulan jer kan jgn lama2 lah t rindu lah kat b sangat2 ,honey ingt pesan b tu jgn mengatal haha.cikiy2 xperkan .he3 xad lah setia lah,apa2 pun jg diri bek2 kat sana  ea .jgn lupakan hney.hney di sini sentiasa ingat b,ily b <3

No comments: