13 October 2011

selamat bertunang :)

*fazreen al yahya

td petang adik nie datg umah aku lepak2 dengan kawan dia ehem2 (bakal adik ipar) .berperasaan pulak eksi  fazreen nie dtg jemput aku tau,kul 2.30 tarikh 23/10/2011.aku nie mula2 mcm x percaya sbb dia baru form 3 kan tp dia meyakinkan aku ckp tema warna hijau hntaran 10 ribu dah jemput semua org .and then dia ckp dia ada bwk card tp bukan untuk aku he3 tp untuk kawan dia haha.bukan men lg nk tunang lawan tauke nmpak.aku pun x tng ag haha.so aku ckp nk tgk kad tunang dia tu pastu dia ckp t lah ala aku ckp aku nk tgk jgk .hahha pastu tetibe dia berdekah kuat gler bergegar ruang kat situ.herm aku tgk kad tu rupanya birhday party fariss si budak kecik tu hahaha.mmg nak kena budak fazreen nie .ingt cter x habis ag td tergendala nk g bp.ape deyh .jumpa lg nnty.

*tp apa2 pun comel tgk ko ktwa

No comments: