31 October 2011

thank :)

30 oktober 2011 my birthday 

thank kepada yang wish k.terutama yang first skly wish iaitu bee saya,selain itu,fazreen ,iefa, tasya.abg amin,along sweet betul cara kau wish he3.tak lupa ibu saya wish pkai mct walaupun satu rumah haha.sgaja nk bis kan kreditkan.thank jugak kat mama bee sbb siap nyanyikan lagu lagi waktu col n beri nasihat semua sweet jgk an .tak lupa jgk rakan-rakan muka buka.sayang korang semua.to abg amin n abg nasir .mana kata nk bg hadiah.he3.to bee:walaupun mlm tu aku merajuk dgn kau sbb ko jnjy nk gayut smpai pagi tp ko tido.tapi ko tetap buat yang terbaik tuk aku kan,best sgt satu are dengan kau masa bday aku.g tgk wayang sama2 smpai kul baper baru blik .hehehe.sambut kat MCD jerp ngn akip n bie saya.dia ajak g S.P tp saya x nk takut membazir.apa2 pun thank sbb susah payah tuk haney.tak lupa juga terima kasih yer bee beri saya hadiah yang comel nie .suka sangat2.limited edition lah sgt ek kan bee.he3BABY-G LEOPARD (BROWN )

Brown Casio Baby-G watch with an animal print face model BGA200LP-5E

*pic x terang sbb guna camera hp yang murah jer.
saya akan cube jaga elok2 jam nie macam diri saya k .kau ada haha.
terima kasih semua i love you ♥ ♥ ♥,tak kan lupa semua nie

No comments: