12 October 2011

wewit :)

dari bee saya:
saya tanya dia jawap

1.bagi saya satu nickname
:baby

2.adakah saya penganggu hidup awak ?
:tidak sama sekaly

3.nasihat untuk saya
:jangan pernah jauh dari saya 

4.hate/love me?
:love

5.kat mana kita mula mula kenal ?
:dataran


6.anggapan pertama awak 1st time tgk saya ?
:malu2 tapi mahu

7.bagi ciri2 saya dalam'1' perkataan 
:pernyayang

8.perangai buruk saya 
:kuat na membebel hehe

9.perangai baik saya 
:slalu tolong saya ketika susah 

10.perkara yang buat awak teringatkan saya 
:senyuman manis awak 

11.lagu yang membuatkan awak terfikirkan saya
:wali band baik2 sayang 

12.nama saya dalam cntc hb awak ?
:_haney cyg_

13.awak teringin nak bgtau saya bahawa
:awak hal yang terindah dalam hidup saya

14.saya sebagai apa dalam aty awak ?
:peneman hidup

15.saya seorang yang 
:lemah lembut dan pemalu 

16.diriku ibarat 
:udara yang sangat diperlukan di setiap detik hidup ku.

ily bee :)

No comments: