15 November 2011

aktiviti hari ini =_=
  • bagun tidur terus kemas rumah
  • ikut untie yati g SJKC jumpa guru besar sekolah tu .
  • lepastu ikut dia g uruskan rumah sewa.
  • dia ajak pergi sg rengit makan MB .he3 dia balnja.sepuasnya
  • aktiviti seterusnya ialah g jumpa bee saya dekat cc.kenakan saya ,dia cakap nak blik segamat .sampai ati
  • lepas lepak kat cc bee aku ajk g makan kat MB heheh.g makan lagi aku.idup memang untuk makan jerlah kan.
  • pergi car wash nak basuh mto .he3 lepas tu tak jadi.
  • lepak jerlah kat dataran dengan beeborak2 pasal masa depan.
  • pastu blik redah ujan masyuk mandi ujan sorang2
  • balik mandi on9 lah pulak ,bosan pulak agpun tinggal rumah sorang
  • ambik kunci moto g lepak umah eifa
  • bapak dia ajak g rengit 
  • pas blik rengit sambung lepak umah dia bergelak ketawa .
  • dah magrib baru pandai balik rumah .he3 
  • sajer nak update semua nie bia blog x berlapuk ,kesimpulanya aku memang suka berjalan .kbaii

No comments: