04 November 2011

hello awak !! say hello kat saya pulak!! hello malam yang membosankan.tidak ditemani sesiapa.tonton anugerah skrin .puii makin bertambah bosan mybe pengacara perempuan yang membosankan.sorry lah tak ad niat nk mengutuk tp mmg itu lah hakikatnya.text ngn boyfriend ilang sedikit kebosanan sebanyak 40% dari 60% tahap kebosanan aku.oxygen + hydrogen aku.he3.malam nie campur aduk kan sains dengn math sebb dah lama x belajar *akumembebelsambilbelajar.text dengn boyfriend diikuti dan dihiasi dengan perasaan rindu +gembira+tertunggu tunggu .sebb reply setiap kata dengan penuh teliti sehingga mengambil masa 20minit.menyusun setiap kata sehingga aku nak baca pun memang tergoda dengan ayat dia.haha.*ayatmacammenyindir,tapi ko memng tetap comel.he3.post kali ini agak merapu sebb mud kurang baik disebabkan faktor usia haha.k lah say bubye kat saya .bye!! bukan bye lah awak bubye.he3 k lah u all bubye !!!

No comments: