04 November 2011

hello !! hello !! kopi and milo !! how are you Bro !! sebelum tido menghitung hari. bagun tido masih menghitung hari.fuyoo.tinggal berapa hari lagi aku boleh bersenang lenang di rumah menjalankan aktiviti yang agak mencabar iaitu makan,tido.melayari internet dan berjalan.korang percaya tak hari2 aku menjalankan aktiviti yang sama.memang agak membosankan tapi aku cube terima dengan hati yang ikhlas dan redha .kawan2 aku semua dah habis satu sem aku baru terhegeh hegeh nak g blaja.it's oke lah babe he3 bapak aku kata "biar lambat asal selamat " ayat memng xley bla aku bayk jugak dapat tawaran blaja lain tapi semua aku tolak sebb parents aku lebih menyokong politeknik yang aku nk pergi nie walaupun agak lmbat dan lama lagi,tapi akun tunggu dengan penuh kesabaran,thank ibu dan ayah sebb banyak beri sokongan sehingga kini.walaupun otak dah makin bertambah tepu di rumah ini.terima kasih jugak sebb dah menngung angah makn free semua free sepnjang di rumah he3.now tinggal beberapa hari lagi aku nak habiskan sisa sisa di rumah nie haha.herm now mood kemas barang nak g blaja dah ada.wah excited tai .buat senarai semak semua.aku nak cube uruskan sendiri semuanya.tapi nk jugak my boyfrried saya teman saya tiap masa he3 .boleh kan awak.thank nnty smbg cerita seram ne haha.k nunye awak.sayang awak tau,jangan bilang pada sesiapa k !!!

No comments: