13 November 2011

wahai manusia sekalian,pagi tadi  memang malang betul hidup aku nie tau ,bergaduh memng smpai tahap maki hamun kat dia tu,Ya Allah kenapa lah aku jadi sampai macam tu sekali .aku tak pernah mcm tu sekali.biasa lah aku tengah marah, kau tipu aku kan xperlah aku pun malas nak besar2 kan hal lagi aku harap kau dapat berubah k .aku x nk peragai kau yang semalam ,sumpah nak dekat seratus kali aku miscol kau tak dpat pastu aku cntc semua member2 kau tau x.tapi memn x dapat nak crik kau.pagi tadi baru dapat crik kau semuanya terbongkar pas aku text ngan mama kau.tolong lah jangan buat aku mcm nie lagi .aku sayang kau aku tak nak lah rasa sakit hati dengan kau.ingat k apa kau nk buat bgtau.lepas nie aku akan cube lebih paham kau.k.tolong berubah k awak .

p/s:  thank yup eifa sebab jadi infomer terbaek sayang kau lah kawan :)

No comments: