12 December 2010

dari dia untuk saya


Lagu Kita - Aizat AF5

Tajuk/Lirik Lagu: Lagu Kita
 
Penyanyi/Artis: Aizat

Deras hati ku berdetak
Di langit aku terlihat kamu
Terang malam teman kita
Dengan angin meniup sayu

Kupetik gitar akustik ini
Dengan harapan dia mendengar
Melodi indah yang kucipta
Hanya untuk luahkan rinduku padanya

(Korus)
Dan aku terus…
Menyanyi lagu ini untukmu
Walau berjuta mendengar
Lagu ini hanya untukmu

Arah hidup kita
Digambar bintang di angkasa
Dan berkelip melukis cinta
Terciptalah Lagu Kita..

aaa.. ooooo…
aaa.. ooooo… huuuu…
Melodi indah yang ku cipta
Hanya untuk luahkan rinduku padanya
(Ulang Korus)
Terciptalah Lagu Kita…



hahha nie lah ...benda yg wat sy tersyum ...

wah aizat bg aku lagu lah .....hahha,,,mcm tak percaya palk ..
perasan lebih haha,,,
weck2 .
aku nie asyik perasan jer ,,
hahha..
erm lagu ini afifi bg sy  ,,
terharu terharu bile ..
dpat 1 msj kat fb inagtkan sper bg mlz nk buka ,,
tp hati kuat mgatakan ,,,
bukak lah bukak la hahha,,
erm aq pun bukak .
wah terus tersyum huhu..
dpt lagu dr dia ..
erm aper lg terus dgr lah ,,,
ada 3 lagu lagi dia bg kat aku ,,
tp nie aku pling sk ..
huhuhu..
tq sgt2 dear ..^_^



No comments: