10 December 2010

perkataan poyo jer...


edited by nazihah


erm x sngka mlm nie mlm yg mnjadikan aku sedih n wat aku kcik hati  ..
tp kejap kecik ati nya demi dia ...
sbb aku x nk dia rasa bsalh nanty ...
sbb sy syg sgt2 kat dia ...
aku pun xtau leh jd mcm nie ...
tp aku mmg mgaku aku slah ..
x ptut pgil dia mcm tu ..
erm tp niat aku hanya nk gurau nk hiburkan hati di jer ..
erm tp jadinya lain only say perkataan POYO jer leh tibe2nek angin ,..
its ok lah sy dah knl dia ..
dia mmg mcm tu so sy cuba tok fhm dia ..
wlaupun terjadi aper2 pun ..
biarlah aku kecik ati k sakit ati k ngn dia ,,
xper aku leh ubat sendiri sbb bg aku jg hati dia lbh penting ,,,,
dr aku jg ati aku ,.
aku nk dia hapy ..
xnk dia tension 2 mcm sblum nie ,,
aku nk wat yg terbaik tuk dia ..
aku tau dia tu seorg yg mcm mana ,,
aku syg dia so aku kn pham dia ..
dh nk syg org ...
tp x pndai jg ati org wat perkan ,,
lau dia marah aku skly pun aku akn cuba bersabar ,,
aku harap sbar aku ne leh jd berguna lah jgn mkn diri aku sendiri ...
erm so bsabr slgi bleh bsabr ,,,
klu x ada org x pham aku pun xper mybe aku leh pham diri sendiri n berdoa kat ALLAH agr aku diberi kan kekuatn....
erm aku nk aper yg berlaku mlm nie jd stu pengajaran bersama ..
jgn ikutkan perasaan , pikir sblum nk ckp ,jgn pikirkan bnda yg remeh ,jgn memendam masalah yg ada n byak lag lah ..
aku harap pasnie budak tu dpat kuatkan diri dia ,,
aku nk tgk dia slalu tersenyum ,,
wlaupun aku tahu aku nie perempuan yg x boleh nk berikan dia spenuhnya kegembiraan setiap masa mcm ner dia mahukan ,,
tp aku akn cuba lakukan yg terbaik untuk dia ..
n sentiasa buat dia tersyum ..
wlaupun syum dia terpaksa ,
aku terima sbb dia mmg comel klu senyum.,,
ingat janjy awk mlm nie aper yg awak katakan ,,,,,
sy pgang k ..
thanz sgla kebahagiaan yg pnah awak bg kat sy ,..
sy bahagia sgt ....
thanz awak ....
ilysm .....


p/s : sy mmg x tau nk ungkap tahap cinta sy kat dia mcm ner ......




No comments: