08 September 2011

hobi sangat ;)

hye kawan2 meh baca smbil minum kopi...biasa makan bola,tido bola,minum bola.tapi kalu aq punya post kali nie nak tukar, makan snooker,tido snooker,minum snooker,bukan aku yg minat men biantang nie tp aku punya lalink tu.wah lalink ea.memey lah.sayang kan.hem bila dah men binatang nie dia tetiba akan tenggelam timbul ,tengelam timbul he3.bila tengah text ngn aku,kau mmg minat ea lalink men benda nie,aku x marah pun ko nak men sebenarnaya,sajer jer he3 wat mnyinga nyinga like singa bia ko nmpk aku mcm kesah, tp sebnrnya x kesah dari ko g entah mna2 ngurat pmpuan sana sini,jelez meyh.he3.wah aku pndai jelez malu pulak nk buat pengakuan haha.wei lalink t kalu aku dah jadi jutawan aku belikan ko table snooker ko nk mcm ner ko ckp haha.bia puas aty aku tgok ko men are2 kat rumah haha.aper2 pun aku sokong lah hobi ko.ko happy aku tumpang ko happy sekaki lah bukan sekaki jer setangan ,semulut wah menarik menarik,sayang ko lah lalink.muah muah.hhaha..

hasil dari,
penyokong kamu.

No comments: