08 September 2011

tiada kaitan

hye!!! kawan2 meh baca sambil mendegar lagu agak jiwang he3.
korang tau x aper sebab aku letak gambar nie dlm post kali nie jeng2 kalu nk tau follow smpai bis cerita.haha 

                                                  gambar kitorang bedua mcm mintak penmpar an.ko bg sikit penampar kan ktrg minx nie haha.with my lalink nie.wah berbunga aty masa nie lama x jumpa katakan.bie kiter tgk aper ek masa ni smpai melopong bedua haha.pic ni taken by jemy or eifa ek he3.entahlah.bie asal rambut ko terpacak sangat tu.he3.tapi memng x boleh bla ar gambar nie muka aku ngn dia haha.dah lah aku gemuk dlam pic nie hem2.haha pada hakikatnya memag gemuk pun sjer jer nk sedap kan aty dua minit .haha aper aku merapu pnjg2 nie mok ai.nie lah ko mok  orang pagi2 dah tdo ko boleh lagi mngadap blog.bis fb dah x ad kan.blog lah plak.he3.bie x marah kan berblog lama2.ye bie x marah.terima kasih.bie tu yg sayang ko tu lebih2 hahabie nie mmg bagus kan sentiasa pham.susah wo dapat pakwe mcm nie haha.baik haty ,penyanyang,caring,dah lah aku malas nk puji ko lebih2 t kang kembag pulak kalu ko baca,penat2 menaip.tukar cter org len pulak lah.


sweet couple nie iefa and jemy.memey lah sebb aku ckp sweet couple hubungan diorang dah lebih 3 tahun  ma.ap doe tips nya? meh ar share kat blog haha.wa jelez2 seh ..lama betul kan,bie boleh ker kiter mcm tu? klu are2 nak bertekak,.haha.



ha !!!!kawan aku post nie bkn nk cter pasal hubungan kitrg tp,jeng2 jeng he3.pasal kitrg berkemeja.kemeja tu kemeja couple tau.he3.tp jejaka nya x pkai sebab x dirncg,wah dress up cam nk g bndar tp sungai rengit jer.haha terkelak jugak .tp terbaek lah doe.syg korng semua,

yang benar ,
budak mengalak 
wave :)

No comments: