09 September 2011

BB ILY !

hye kawan yg comel2 belaka.wah memuji plak mlm nie .biasalah aty tengah berbunga bunga.wah lama nya x keluar malam dengan lalink saya,wah sopan pakai saya2.biasa wa lu wa lu.caya lah sama lu sudah ber saya saya.xtaulah nak post aper mlm nie .saya bantai jerlah cter knangan manis tadi.tadi g jalan2 degn my lailink mula2 g beli burger ngn ice cream .haha  ptg tadi saya lah ckp dgn dia ngidam nk semua tu,tu yg dia bawak .wah ayat ngidam x leh bla.he3 sjer jer teringin lah bukn ngidam.ha tu kang korang pikir lain ish ko g jauh2 lah bnda x bek nie.herm seronok sgt tadi makan ice cream atas moto.gelojoh kan .bukan lah sjer takut cair kan nk sampai tepi pntai tu jauh ag .hem bis kan jer atas moto.hem soe ea b tadi ckp ice cream tu x sedap, dah bie blnja boleh plak ckp mcm tu dasar manusia x pndai bersyukur kan aku nie.tp mmg betul sbb ice cream tu mcm dah lama lah. he3 sory sory.herm pastu g tajung kapal dok2 lah kat tepi laut tu.makan burger semua..pastu borak2 ingtkan blik kenangn manis dlu waktu bie ushar hney kat buai kira lmpu kapal semau.wah sweet like lolipop perisa coklat.macam rasa nak undur balik jer saat tu.ko romantik sebenrnya,he3 malu nk ckp,dah borak 2 dah malam balik lah xkan nk smpai pagi kat laut kan.aper2 mlm nie walaupun sekejap jumpa kau tapi aku seronok thanz layan kerenah saya mlm nie biee.sayang bie ketat2 lah.miss u sayang.t kiter keluar lagi ea.muah
yang ikhlz 
budak  tembam

No comments: